Tuesday, November 3, 2015

Green Aard


Berat badan aku naik mendadak 3-4 bulan ni. Mainly aku rasa sebab aku lebih bayak inactive, sebab maid dah ada, tapi food intake masih sama.

I have tried to cut down my food intake. Work out masih tidak capai tahap istiqamah sebab tak best work out sorang-sorang and husband tidak begitu membantu di situ.

So, aku ni dah masuk tahap nekad dah ni nak amek supplement to control my weight gain. Ada satu product ni aku review - nama dia Green Aard by Diana Ishak, the famous blogger, whom herself is in biotech field.

Ada ke among my readers yang pakai this product? Ada testimonial tak?

2 comments:

Nur Hareza said...

tengok result memang mengancam.. try la kak.. nanti boleh i followww

mamabeauty said...

sgt worth it dear..
saya pengedar Greenaard.. if tak kontrol mkn dan workout maybe a little bit longer.. but if jaga mkn and work out insyaAllah boleh..

do wassap me 019-2511448