Wednesday, November 20, 2013

Ephyra ra ra


Aku dah quite sometime dok mencarik produk collagen to consume. almaklum.. dah 3 series.. it's so timely to get one!

tapi aku and ubat yang kena bancuh dan minum susah nak get along. aku macam dah set kepala otak, yang supplement macam nih tak sedap. :P until la satu hari aku dok bergossip sakan dengan member lama kat utm. dia cakap dia amek ephyra. siap hanto gambar.

dapat gambar iols is teruja. (dan jeles?) dan terus jadikan kawan iols nih idola. tagline - muka makin suci murni lepas minum ephyra. :P

so i bought a box of ephyra dari kawan aku nih.

first comment aku bila rasa ephyra - weh sedap! rasa cam oren. ntah. tapi boleh masuk anak tekak. nak-nak kalau bancuh ngan air sejuk. nyamansssss

first few days consumption. aku cam light headed sket. tapi managable. member kata normal.

TAPI yang paling nyata is - aku susah tido sebab energy level tinggi nak mamps. kul 10 pm macam tak penat. ini bahaya. mau tahun depan keluar anak lagi satu. (ini tidak kelakar.. :P)

after almost a box finish, aku tengok kulit kering kat kaki dah makin kurang. cuma muka masih belum nampak suci murni lagi macam kawan iols. :P bench mark ok.. bench mark.

nak pergi toilet pun senang. yang ni aku tak sure was it because of ephyra or the 1000mg vit c that i took.

cara minum senang jek. drink masa empty stomach, best 2 hours before meal. so aku minum time subuh alam. so by the time sampai office just nice boleh breakfast.

content segala mala boleh google saje.

Since next week gaji, apa kata pakat ramai-ramai beli sorang satu kotak. boleh contact:-

Zarina Nazir (aku panggil dia nard)
no. tepon dia - 0165668082 - please whatsapp/text her
email dia - nzrina80@yahoo.com

please quote,"saya blog reader aishah zaharin" for special price.

Jom transform muka jadi suci murni dengan ephyra. :) ngeee

No comments: