Tuesday, September 18, 2012

nice longgggg weekend

best nya cuti panjang weekend lepas. hari sabtu, ada 6 open house invitation. out of 6, aku berjaya pegi 4. mintak maaf zahir batin lela & afzan, kawan lama masa sekolah dulu. masa sungguh mencemburui aku. Peace!

hari ahad, spend masa dengan anak. bawak pergi kids e-world branch MV. punya la seronok anak-anak especially budak kecik aidin. 2 jam dia meronda dalam tuh tak puas. abg-abg dah flat pun, dia nak main lagi. penat punya pasal, kul 5.40pm dah tido malam uols! bangun next morning kul 8am. dinner pun tak makan.

semalam seharian kat rumah jek. mengurus rumah , baju & food anak-anak. husband tak dok rumah sgt semalam, sebab sibuk tolong mertua yang nak buat kenduri malam tuh. aku memang tak dapat nak tolong sgt time siang tuh. kalau aku gi, lagi melambatkan kerja, sebab 3 heroes. petang baru gerak rumah mertua. menu mantap la semalam. mak mertua masak nasi dagang ngan rebus ketupat. kakak ipar aku sponsor sate kajang. terbaekkk. kul 11 lebih baru gerak balik. anak-anak masa nih aku pos dah pos awal-awal kat maid kat rumah mak yang tak sampai 5 minit je dari rumah mak mertua aku.

kesan dia, hari nih aku ngantuk gila. lunch time tadi, terpaksa korbankan jemputan makan-makan kat tempat training, sebab aku mmg perlukan zzzzzz. dapatla dalam 30 min. lega la sikit. buyung tak buyung, aku kacau gak nescafe secawan sbb mata aku cam melekat-lekat jek nih.

okay la kengkawan. back to work.


No comments: