Thursday, April 10, 2014

Esok..

Hari ni memula pergi kerja macam biasa. Punch card, bla.. bla.. terus pergi beli breakfast.

Kat tempat sekarang ni, Unit aku ada 2 orang je perempuan. Yang perempuan tu skang tengah cuti bersalin, maka, BOSAN AMATLAH aku bab nak pergi cari makan. bertabahlah. Semoga aku menjadi kurus semula. (tapi rasanya beli lagi banyak sebab.. eh kang lapar canne.. malas nak keluar sengsorang. :P)

Esok, Afiq & Adib kena go through minor operation. Dua-dua ni severe sinusitis, sampai ke tahap hidung block tak boleh tido. makan ubat ok. Bila aku stop kan ubat (dah 2 minggu stop ubat) teruk balik. So, Dr kata no choice, buat la procedure ni. Dr kata kalau tak buat, anak-anak akan bergantung kepada ubat yang dia amek sekarang, which is pada aku not good la kalau dia dependednt pada ubat.

Sebelum decide nak operate ni, memang ada jugak try amek honey etc. Tapi macam tak jalan langsung.

Bila tanya kengkawan yang anak dah buat procedure ni, diorang cakap kejap je bebudak recover. Jangan orang tua. :)

So, aku ngan husband cekalkan hati setuju for this operation.

Berdebar sebenarnya nak bagi anak go through this kind of thing.. Tapi nak buat macamana kan, dah kena buat.

Doakan anak-anak ok ye readers.

Assalam

Mode : Hati berdebar

No comments: