Saturday, June 7, 2014

Baju Kurung Lace from Zalora

Lagi 3 minggu je lagi nak puasa. Kebiasaan aku & family, sebelum puasa, kitorang dah settle beli baju raya sebab tak kuasa nak hadap lautan manusia masa bulan puasa ntuk beli baju raya. :) Macam tahun ni, walaupun aku akan beraya di perantauan, baju raya tetap ada dan dah siap beli dah pun. Malas dah nak tempah. Mahal dan belum tentu sedap bila pakai.

Sekarang ni banyak online shops yang dah offer baju raya. Antaranya.. ZALORA. Sesapa yang first time register boleh dapat RM20 voucher. Aku tengok kat website, antara trend famous tahun ni is baju kurung lace. Bila tengok kat website, uishhh.... cantiks gitu. Boleh la nak merasa hasil karya Rizalman, Jovian Mandagie, Melinda Looi.. Kalau jenis macam aku yang suka baju kurung sempoi, brand First Lady yang murahhhh bangat pun ada. Tak la En. Suami menjeling tajam bila mintak budget untuk raya kan? :D

Bila aku tengok kat Zalora, mata aku berkenan banyak kat Melinda Looi punya design. 

Tapi macam aku, aku still suka pakai bau kurung tradisional untuk raya. Sebab senang aku nak buat kerja plus senang nak breastfeed Arfa...

Lawa kan? Simple jek. Harga pun cun! Baru RM109. Sejuk mata mak mertua tengok. ;)

So korang,beli la baju raya cepat-cepat kat Zalora ni. Baik beli sekarang supaya bulan puasa nanti, tak terkejar-kejar nak beli baju raya. Boleh fokus pada ibadah puasa saje. 

Klik kat sini tau untuk baju raya lace from Zalora.



1 comment:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

aah. yg last tu sgt2 cun & sempoi! #halussss leez xprepare baju raye lg. next week baru nak gi beli kainnye. sib baik jugak anak tailor. heh3..