Monday, October 6, 2014

Cuti-cuti Malaysia : Reception Ayoy & Baitty

Sambung cerita Ayoy kawen..

Dah settle nikah in the morning, kitorang semua free and easy activity. Malam baru reception. Pengantin jek la takfree and easy pun, sebab ada rehearsal. 

So sekali lagi, malam tu, adik ipar aku (Diyana) tolong makeup. Theme family malam tu kaler peach. Baju aku anak beranak dah siap before pindah Japan lagi. Boleh aku lupa bawak sampin bebudak ni gi KB? 

Ni la tukang makeup malam tu. Mia kena diet. :P

Majlis malam tu agak mencabar la utk family aku. I mean my small family sebab bebudak ni body time clock belum adjust ke waktu Msia. Imagine aku punya usaha to keep Aidin awake, sebab at one point, dia tido atas kerusi. 

Nothing much to tell, just enjoy gambar je la ek..

The BFF

 Usaha-usaha menenangkan hati anak dan mak.
 Imam Muda Aidin Nasri

 Rambut panjang tak sempat nak potong

 Afiq yang berjalan balik bilik sambil tutup mata sebab ngantuk sangat.
 My one and only girl at the moment

 Gambar 4 generasi! Left most : Uwan (My grandmom), Mak, Me, Arfa

Last but not least, the newly weds : Clark Kent & Irma Hasmie.Eh!

No comments: