Wednesday, May 15, 2013

Baju Baby Murah

Selama ni, aku tengok je baju baby pompuan yang cantik-cantik. Nak beli, takde anak perempuan. sekarang dah ada anak perempuan, pantang masuk kedai baju baby, meroyan!!

Nih last weekend, masa mini celebration mother's day. Treat daripada OH. Simple jek. Kami makan kat The Manhattan Fish Market, Wangsa Walk Mall. Celebration pun biasa-biasa saje, memandangkan OH tak sihat.

Tapi sempat je menyinggah kat F.O.S. Aku suka kedai tu sebab baju baby murah. Dasar Cheapskate Murah tapi cantik. Aku rembat 2 pasang baju tido. Aku jenis suka baby pakai one piece set, sebab tak terangkat-angkat baju kat perut dia. Few weeks sebelum tu aku rembat baju tido gak kat Brand's Outlet, Midvalley. Harga lebih kurang. 2 pieces for RM24 or 1 piece for RM15. Sangat cantik and of good quality as well. Tak caya?

aku nak tepek gambar, tapi aku tatau apsal tak lepas-lepas kat blogger ni.

potong feel betul la nak share gambar!




No comments: