Tuesday, May 14, 2013

Sesi Lap Air Liur

Korang suka makan cendol? mintak hampun dan maaf la kalau entry ini mengundang rembesan air liur yang hebat. Muahahahaha.

Sabtu lepas, panas sangat. Aku plak badan macam nak demam, tak demam. Tak sedap badan. Husband tanya nak makan apa. Boleh aku cakap nak makan cendol. udah la tak sihat. Tapi yang peliknya, Husband ikutkan jugak. Ingatkan tak bagi dah.

So bergeraklah kami anak beranak ke Sri Rampai. Kat sini ada satu kedai jual cendol. Nama dia Chendol Wahab. Tak eprnah lagi aku buat keluar rumah semata-mata nak makan cendol.

Dia sederet dengan Old Town. Dekat jek dengan pasar NSK kat Wangsa Maju. Aku first time makan cendol nih masa sebelum bersalin dulu. 

So kitorang order cendol biasa, rojak biasa ngan bandung cincau for the kids. 


ni la cendol yang mencengkam jiwa. Tapi masa makan hari tuh ada kureng sikit rasa. Macam kurang gula.  Pastu mana cukup cendol jek kan, kita up rojak satu..

Rojak dia pedas-pedas manja gitu. Budak boleh makan.

Yang aku ingat, air bandung cincau anak aku paling sedap hari tuh. Next time boleh try ABC. :)

Kay, lap air liur masing-masing.

No comments: