Saturday, April 10, 2010

:: beautiful blogger ::



i'm not a famous blogger, and getting such an award makes me feel 'feeling-feeling' artis gituh.. :P

Rule No. 1:
Thank and link the person that gave you the award
thank you mast for the award. mast nih sorang hot mama yang sgt berdedikasi, in every single aspect of her life. and i admire her courage and willingness to pursue her pHd study no matter how hard it is while bf her lil aidan. kudos to you!

Rule No. 2:
State 7 things about yourself
1. tengah memikir dan memasang impian untuk work from home.. sangat2 mahu menjaga anak-anak sendiri tanpa mengabaikan kepakaran (ecceh) yang ada.. moga terkabul impian nak keja dari rumah but getting good amount of money.

2. kalau saya makan roti, saya akan sapukan butter serata mungkin. lepas tuh baru letaksecond spread, i.e. peanut butter or jam or kaya. roti tuh lepas tuh i lipat dua. tapi i makan keliling dia dulu, baru i makan the white ones. kata omputih, save the best for last. hehe.

3. saya amat mementingkan bentuk badan. (sila muntah) saya tidak suka pakai tshirt tapi perut nampak buncit. malangnya, saya sangat lemah apabila berhadapan dengan makanan dan sangatlah liat untuk excercise.

4. kalau saya makan buffet di mana-mana hotel, makanan yang paling saya look forward to nak makan ialah dessert. hehe. i just love desserts!!!!!!

5. saya sangat suka minum nescafe. dan memandangkan sekarang saya berpantang, dan breastfeed baby, saya terpaksa meninggalkan minuman kegemaran saya buat seketika. uhhhh, sungguh tersiksaaaa jiwa dan ragakuuuuuuuuu

6. saya tak pandai masak kari dengan sambal. pada saya, dua lauk ini sangat renyah dan mengambil masa yang lama untuk siap. maka, dengan itu, kalau suami saya nak makan kari, kami pulang saja ke rumah ibu mertua saya, kerana di situ saya boleh dapat kari ikan terbaikkkkkk di malaysia. :)

7. saya sangat suka travel. :) and that explains my yearly travel adventure. tapi jangan salah sangka yek. kami travel menggunakan resources yang limited, so lotsa research works dibuat sebelum travel.

Rule No. 3 :
Pass this award to 15 bloggers that you've discovered and think they are fantastic.
15? alamak.. ramai dah dapart award nih rasanya, but i still want to dedicate this to few:-
1. jue fauzi - for ebing so brave and strong facing the obtacles.
2. ayin - for being a beautiful friend, in and out.
3. nard - your entries make me laugh like hell.




No comments: