Monday, July 11, 2011

:: Day 14 : Perkara yang Saya Kurang Gemar ::

hoih. bab menulis benda tak suka laju saje. ala-ala kondem orang gitu. :P tapi kita share la sket-sket kan? sharing is caring. *tetiba

1. gedik
okay. aku memang tak leh masuk set-set nih. apatah lagi yang gelenya (terer aku pakai slang). Allahuakbar. spesies nih bisa buat taik telinga keras jadi cair hokay. sungguh mak tak leh layan. kena plak stok-stok depan lain jantina lagi menggelebeh. adehhhhhhh. nak je aku jentik sekali.

2. over
orang yang suka over. benda ciput pun kengkadang boleh jadi besau dek ke-ter-over-an. makan penampau nak?

3. dia sajelah yang betul
nih satu lagi spesies. dah sahih 2+2=4, eh dia nak kata, kalau dibuat pengamiran berganda (hambek kau, punya lama istilah nih aku tak guna) dapat 2+2=14. aiyoooo. mak kalau jumpa spesies camnih biasanya mak iyer kan ajek. ada gak masa dilayan, tapi kekadang buat sakit hati. satu lagi pesen manusia yang selalu cakap, "sepatutnya kau tak leh cenggini, kau kena cenggini.. sepatutnya dia buat A bukan B.." memang sepatutnya kau kena penampau.

4. too branded cautious & spesies fanatik duduk obersea
alahai. spesies nih memang jenis tak leh guna barang buatan malaysia. belacan pun kena made in france baru sedap. dapat jenis nih memang mak kalau boleh angkat punggung blah. (tapi pernah jek merasa situasi ala cenggini, tapi tak leh nak ke mana sebab aku ikut orang. fuhhhhhhhh. senyap jek gua. takut terlaser orang)

5. pakai baju kurang kain
tak yah explain kot?

ps - afiq's latest development. confirm rotavirus. earliest discharge esok. afiq progressing well, despite still cherry berry. muntah dah tak de, and demam pun dah tak spiking sangat. sian mak aku kena jaga aidin.

No comments: