Tuesday, June 30, 2009

:: ayin tagged me ::

1. Bekas kekasih saya – buat apa dikenang kisah lalu. kan aku bahagia sekarang?

2. Saya sedang mendengar – bunyi tapak kasut

4. Saya suka – bersenang lenang, bermain dengan 2 orang permata hati di masa senggang. :D

5. Sahabat-sahabat saya – yg susah senang bersama, tiada backstabbing.

6. Saya tak faham – ober sensitip/tak sensitip langsung perasaan org. jadi yang tengah² bley dak?

7. Saya kehilangan – abdullah amin fahmi bin ahmad rizal on 11/12/2008

8. Ramai yang berkata – saya belum kahwen.. yuhuu laling.. tarak jeles ka??

9. Cinta itu adalah – subjektif

10. Di suatu tempat, seseorang sedang – MERINDUI saya..*wink* (tiru jawapan ayin)

11. Saya akan cuba – untuk menjadi lebih tabah

12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud – Aku naik saksi bahawa Tiada Tuhan Melainkan Allah; dan Nabi Muhammad Itu Pesuruh Allah..

13. Telefon bimbit saya – adalah yang biasa² aje

14. Bila saya terjaga – saya macam nak tido balik. boleh?

15. Saya paling meluat – org gediks.

16. Pesta/parti adalah – makanan yang enak² + good company + endless photo session + good chat

17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui – koala. tapi dia busuk!

19. Hari ini – hari pertama saya tanpa suami di sisi. russia part 2.. 3 minggu hokay!

20. Malam ini saya akan – menjaga anak saya seorang diri ditemani dengan bibik.

21. Esok pula saya akan – mengulangi perkara yang sama.

22. Saya betul-betul inginkan – dia tak jadi ke russia!

23. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini – demam ke haku nih?

24. Pusat membeli-belah atau arked permainan – dua2 pn ok!!

25. Makanan Barat atau Jepun? – Barattt...

26. Bilik yang terang atau gelap? – terang untuk study, gelap untuk tido (tak la gelap pun, dim)

27. Makanan segera adalah – musuh ketat kepada diet saya.

28. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang – i love u. hiks!

29. Lepas ini saya akan – tag kengkawan saya

30. Siapa yang anda ingin tag – yatie, jr sha, and sesapa jek yang feel free nak buat tag ni.

No comments: