Monday, July 7, 2008

:: afiq's story ::

mom's call this morning, really send jitter to me.. she started her conversation this way..

mom : mak nak bagitau nih, tapi along jangan terperanjat pulak
me : (in my mind, i could only flash one thing - my nenek sedara pass away, as she's the only one dalam hospital yang tgh sakit)
mom : afiq jatuh tangga
me : WHAT?! (berderau terus darah)
mom : dia jatuh skali ngan walker.. gate tangga tuh dah selak, but he managed to open it up..
me : tulang patah balik ke????
mom : don't worry.. mak dah antar gi hospital n check everything. dr confirmkan there's nothing wrong..

aiyoooooo.. camana lagi aku nak childproof rumah nih.. i thought we're clever enough to tutup the gate (the gate has been there since my youngest brother fell off the same way afiq did..) but then, he's too brilliant that he managed to open the gate.. mom said, dia dah letak pad lock kat situ..

afiq.. afiq.. berderau mommy!!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

lorrr....
sian afiq... lebih cian lagi kat mummy & daddy dia.. penat pikir cemane nak kasik umah childproof..

sabo ye k aishah...