Thursday, June 23, 2011

:: Day 5 : Kawan Baik Saya ::


Norlela Che Azis
my childhood BFF till date! yep. saya kenal dia dari umur saya 8 tahun. satu kelas dari darjah 2 sampai la tingkatan 3. kalau tak pasal masuk asrama, memang rasanya sampai habis skolah aa bersama. seorang yang terer spot soklan peksa. apa yang kuar dari mulut dia 99.999999% keluar aa atas kertas peksa. hiks!


nadiah khalid
my bestie masa kat smss. she knows my ups and downs in school, kisah suka duka hidup saya. tempat saya bercerita meluah rasa. sama-sama ada passion in debate, cuma dalam bahasa yang berbeza. and dia masih comel seperti di dalam gambar walaupun sudah beranak 3. sesungguhnya aku jeles. :)


salhana.moi.zaidin
boleh gelak tanpa bercakap. macam ada bubbles talk atas kepala yang boleh difahami antara satu sama lain. kalau dah duduk sesama, sejam minum air nescafe tarik + 1 roti bom sekejap jek rasa. bab meniru dialog cerita melayu, memang terer. sekarang semua berkhidmat untuk negara. owh, btw, sorang tuh sumber rujukan saya masa tengah exam paper kaedah berangka, sorang lagi sumber tutorial untuk subjek structure.

:D

No comments: