Tuesday, September 6, 2011

Plan Birthday Party Untuk Kali Ketiga.. Haihhhh

sangatlah terasa raya hang-over. blues jek muka hari isnin kena pegi keja. huarghhh. bosan. kat opis dan dalam perjalanan duduk teringat kat karenah anak-anak sepanjang seminggu cuti, and making jokes out of it bersama partner aka en suami.

tahun nih, takde plan nak buat makan-makan untuk raya pun. untuk kawan-kawan dan kaum family, rumah sentiasa terbuka untuk anda beraya, yang tak berapa terbuka adalah makanan saja. hikhik. sangat appreciate kalau bagitau awal-awal nak datang, bolehlah tuan rumah meriak bersedia dengan juadah yang selamat dimakan enak-enak belaka.

cuma ada satu plan kecik saja nak mengumpulkan ibu bapa dan mertua serta adik beradik dan ipar duai untuk makan-makan di rumah sempena sambut birthday (mind you the THIRD TIME!) si afiq dan adib yang dok demand ntah berapa juta kali kat mommy dia nak buat birthday dekat rumah.

menu makan pun dah saya rangka. yang pasti, semuanya stok mudah dimasak dan yang lebih pasti, mesti ada makanan kena beli (hahahahaha) sebab tuan rumah nak jugak masa untuk bergaya tak daya nak masak semua.

mood bekerja masih takde.

kalau nak tunggu mood sampai, memang confirm aku tak keja. soo.. kenala aku paksa diri aku bekerja.

haiyshhhhh

1 comment:

Nur Hareza said...

serius tak de mood kija kan..