Tuesday, April 28, 2009

:: selamat masuk umah yang telah dicat baru ::

i'm taking a break for a while from my flood events analysis work. (macam gempak saje bunyi, tapi biasa² sahaja)

stressed out with some people's attitude in working. i wish i could blog about it, but i know it may backfire me. so, pardon me for reserving that side of story.

afiq and adib didn't sleep well yesterday night. adib mengamuk² sebelum tido, tamau tido dengan mommy. which breaks my heart in a way. jarang dia buat perangai macam tuh. normally dia nak tido ngan mommy n daddy, smalam he asked for my maid.

afiq on the other hand, bangun twice mintak susu. adib sekali jek. so semalam since mommy 'on call' sorang², i have to wake up thrice. tu la cabaran jadi ibu kepada anak kembar. :D but i'm ok with it. can't imagine those with triplets. but alhamdulillah, so far, my sons takde la meragam teramat². kaalu ada pun, once in a blue moon.

malam semalam 'ter'paksa masak dinner utk diri seniri. i'm staying at my mom's this week as OH takde. my mom balik kampung kejap antar my wan (my grandmother). dad is not around. so no food on the table. mommy lapa teramat², so masak jugak la malam semalam walaupun malas nyer masya Allah.. tinggi menggunung. nak kuar gie beli dinner malas. so, korek² peti ais, ada ayam. selamat la ayam tuh aku buat masak sambal. haha. lega jap perut. :D

okay la korang. kejap jek pun plan nak update blog nih.

what do u think of the new layout?

i rasa macam chic habis!

* perasan

5 comments:

yatie chomeyl said...

aah layout baru memang chic habis ;)

aishah zaharin said...

yatie - hehe. terperasan kejap. :P

nazihahkamaruddin said...

how the layout looks like is doesn't matter... the most important things is that how the entries can really touch others heart... keep it up dear!!

aishah zaharin said...

kak ghah - kan dari mata jatuh ke hati.. hekhek.. :D

Missy eLLe said...

oh nice :) tapi tanak puji lelebey, tau nanti along kembang!