Friday, April 17, 2009

:: ter-cuti ::

aku patutnya bekerja hari nih, but instead aku cuti.

tak plan pun nak cuti sebenarnya (walaupun hati aku dirobek² kemalasan tamau pegi keja).

both of us are aware, yang tangki minyak kereta tu almost empty, tapi dasar malas dan rasa okay lagik tuh, tak ler pulak isi malam semalam.

nak dijadikan cerita, pagi tadi bila push off ke opis, dah blink². so aku tak sedap ati, stop gak la kat pump station nak isi minyak tho dah lambat gila. mana taknya, bangun kul 6.45am. tak sedar langsung.

aku isi minyak normally pakai kredit card. swipe kredit card A. decline. isyh, terlebih limit ka? rasa takde shopping cam tuh pun. amik 'back up' punya kredit card and swipe. aik?? decline lagik?

nak bayo cash, dalam purse ada 4 hinggit jek.

alih², aku decide, patah balik umah mak. lagipun aku sakit kepala. dah bapa hari dok sakit kepala.

hajat hati nak sambung tido. dapat la tido² ayam.

so outcome hari nih - masak mee kuah tomato (senang nak mampus), buat popia pastu freeze, gie test baju baru (untuk adik aku kawen), beli lauk pauk untuk weekend.

habis jumaat aku.

:D

hilang sakit kepala.

2 comments:

:: kay dora :: said...

sha, sakit kepala? tak check ke kot high blood pressure? kay ni kalau sakit kepala tak hilang2 lebih dari 2 hari, sah BP increase!

tapi aku tahu satu terapi yg saaaaangat bagus kalau sakit kapla.. gi shoppinggggg!!!!! huahuahua!

aishah zaharin said...

kay, sha insya Allah takde high bp, coz i suffer from low bp.

tapi setuju bab terapi yang paling bagus - shopping! satu lagi kan, zzzzzzz..