Thursday, October 15, 2009

:: tak sabarnye nak hari sabtu! ::

i had a good rest yesterday night. thank you afiq and adib for sleeping so well. hehehehe.

can't wait for saturday to come. sebab i'll be having my monthly 'therapy' aka body massage. wowweee!

so have to wake up early this saturday morning to cook lunch. kalau tak sian anak²ku kebuloq nanti.

harus mula berfikir² apa yang nak dimasakkan.

6 comments:

mast@work said...

kak nurul mai ek.. waahh.. terbayang2 saya kesedapan urutan kak nurul tu.. kem salam kat dia.. kata saya menanti hujung tahun ni.. hahahahaha

aishah zaharin said...

hehe.dah booking lom??

Jue Fauzi said...

org yg membaca ni pun terasa kesedapannya...bestnye.boleh urut urat-urat yg bersimpang siur cam highway dan flyover tuh.

ayin1911 said...

take care dear!!

aishah zaharin said...

jue - owh, i really can't wait. skang dah jadi macam wajib, sebulan sekali mesti kena urut.

ayin - thanx darl!

mast@work said...

udah booking.. hehehe